دعوت استاندار  از مردم شجاع و ولايتمدار استان يزد براي شركت در راهپيمايي يوم ا... 22 بهمن


یزدفردا :استاندار يزد با صدور پيامي از مردم ولايتمدار و هميشه در صحنه استان دعوت كرد تا در راهپيمايي يوم ا... 22 بهمن حضوري حماسي و دشمن شكن داشته باشد.


به گزارش یزدفردا، محمدرضا فلاح زاده در اين پيام آورده است:


 


«و لقد کتبنا في‌الزبور من بعد الذکر ان الارض يرثها عبادي الصالحون»


                                                                                                                                                                    (انبياء / ‌105)


يوم ا... بيست و دوم بهمن، سالگرد بزرگ ترين و عظيم ترين رويداد در تاريخ معاصر ميهن عزيز اسلامي است كه منجر به شكل گيري تحولاتي شگرف و بنيادي در همه ابعاد حيات فرهنگي، اجتماعي و سياسي ملت شريف و غيور ايران شد. اين روز، در حقيقت پاسداشت فداكاري و اراده انسانهاي بزرگي و الهي مي باشد كه با شهادت خويش، استمرار اين حركت عظيم را با بهره گيري از آموزه هاي اصيل اسلام ناب محمدي(ص) و فرهنگ غني عاشورايي تضمين نمودند. اين يوم ا... به راستي نماد همبستگي و اقتدار ملتي آزاده و سربلند است كه با خون خود با خداي خويش و اولياي الهي‌اش عهد و پيمان بسته و با پيروي محض از امام راحل عظيم الشان(ره) که بي ترديد يکي از بي نظيرترين شخصيت هاي اسلام پس از ائمه مصومين(ع) به شمار مي روند، حكومت الله را جايگزين حكومت مستبد و طاغوتي پهلوي كردند.


بي ترديد يكي از عظيم ترين دستاوردهاي انقلاب اسلامي، برخورداري از نعمت رهبري ديني، به عنوان مهم ترين حلقه هاي اتمام نعمت و اکمال دين در عصر حاضر است. برقراري امنيت پايدار، کنار زدن همه طاغوت و ناپاکي ها و جايگزيني آن با احکام نوراني اسلام ناب محمدي(ص) و زدودن بي لياقتي و ابتذال از عرصه هاي فرهنگي، معنوي، اقتصادي و عمراني و جايگزيني آن با ارزشهاي انساني و اسلامي، نوآوري، خلاقيت و آباداني نيز از ديگر بركات نظام مقدس جمهوري اسلامي مي باشد.


نهضت عظيم ملت رشيد ايران كه مبتني بر انديشه ديني و ارزشهاي معنوي بود، در حقيقت، پايه هاي كفر و استكبار جهاني را به لرزه در آورد و چراغ راهي براي آزادي خواهان و مستضعفان جهان شد كه امروز پس از گذشت 32 سال از پيروزي شكوهمندانه انقلاب اسلامي، آثار و بركات آن، در قيام و خروش مردم تونس و مصر نمايان و آشكار شده است. رهبر معظم انقلاب اسلامي(ره) ، در بيانات ارزشمند و حكيمانه خويش، انقلاب اسلامي ايران را الگويي براي ساير ملتها عنوان كرده و مي فرمايند: دهه‌ى فجر و بيست‌ودوم بهمنِ امسال يك شور و حال ديگرى دارد؛ زيرا مردم پس از سالها مجاهدتِ خود مشاهده ميكنند كه انعكاس صداى آنها، فرياد مظلومانه و قدرتمندانه‌ى آنها امروز در مناطق ديگرى از دنياى اسلام با قوّت و قدرت شنيده ميشود. ايشان در خطبه هاي نمازجمعه اخير، استقامت و ايستادگى انقلاب بر اصولي همچون اسلامي بودن، مسئله مردم سالاري، توجه به عدالت اجتماعي و استكبار ستيزي را از دلايل الگو پذيري ملتهاي آزاديخواه از انقلاب اسلامي عنوان مي فرمايند.


اينجانب ضمن گراميداشت روز پيروزي عاشقان پروردگار و حريت ملت ايران، از همه مردم عزيز و شريف دارالعباده استان يزد دعوت مي کنم تا بار ديگر در صفوفي به هم فشرده، حضوري پرشور، گسترده و باشکوه در راهپيمايي مردمي و دشمن‌شكن يوم‌الله ‌22 بهمن داشته باشند و با آرمان‌هاي بلند بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران و شهداي والا مقام انقلاب اسلامي تجديد ميثاق كنند. موفقيت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا